MÄNNISKOR RAMLAR HÅRT.

Oktober.Den där natten hittade du mig lätt i dimman. Borta i tankar och dimmig av alkoholen. Jag visste vem du var och att dig borde jag inte röra. Men dimman och den dånade musiken bestämde något helt annat. Två förvirrade hittar varandra på ett fullt dansgolv. Minnet om hur dina kyssar smakar är som bortblåst. Ljuset tänds och vi vinglar ut från lokalen. Du lägger märke till Dylan bilden jag har som bakgrund på min mobil. Ett samtal från en kär vän, där jag i panik klargör att jag har kysst dig. Jag skriker ut ditt namn, som jag inte borde veta, som du inte har berättat. Ett samtal där jag egentligen borde ha lugnat och stöttat. Sms från dig och din vän som jag kysste i april.

E.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in och önskar dig en bra dag :)

2010-09-28 @ 10:02:32
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0