JAG ÄLSKAR SÖNDAGAR.

Jag älskar söndag.
Jag älskar söndagar för att det är min finaste dag på veckan.
Jag älskar söndagar för att jag inte behöver lämna huset om jag inte vill.
Jag älskar söndagar för att jag får vakna med min pojke.
Jag älskar söndagar för att jag får mysa i sägen (nästan) hur länge jag vill.
Jag älskar söndagar för att jag får äta en lång frukost.
Jag älskar söndagar för att DN Söndag har en frågesport som man kan tävla i.
Jag älskar söndagar för att jag kan plugga en stund utan tidspress.
Jag älskar söndagar för att jag mellan studierna kan ta en promenad och hålla handen.
Jag älskar söndagar för att jag får kolla på hur många filmeR man vill.
Jag älskar söndagar för att min familj är hemma.
Jag älskar söndagar för att det finns eftermiddags fika.
Jag älskar söndagar för att det är finT att ringa en vän och diskutera gårdagen.
Jag älskar söndagar för att de är ångestfria.
Jag älskar söndagar för att det är acceptabelt att vila mitt på dagen.
Jag älskar söndagar för att det finns godis kvar från lördagen som måste ätas upp.
Jag älskar söndagar för att jag får vara med någon jag älskar hela dagen.
Jag älskar söndagar för att då gör pappa en god söndagsmiddag.
Jag älskar söndagar för att jag kan spela Alfapet hur många gånger som helst.
Jag älskar söndagar för att jag på kvällen kan kolla på Solsidan.
Jag älskar söndagar för att det är min finaste dag.
Jag älskar söndagar.
S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint :)

2011-02-20 @ 21:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0