BILDER FRÅN MOBILEN.

Här kommer ett gäng bilder som jag glömt bort att jag fotat. De är tagna med telefonen min från oktober 2010 fram till idag. Ursäkta den dåliga kvaliteten.
I oktober var vi och såg Harry Potter. Himlans bra var det, och jag längtar ihjäl mig tills nästa del har premiär.
I November planerade Ellen, Emma, Anna och jag en resa till favoritstaden Berlin.
I November hälsade familjen min på i Skåne. Jag och Jessica pratade skvaller i timmar och spelade Alfabet.
December. Vi hade mycket trevliga besök på fik.
Emma, Anna och jag åt brunch på Sirap och skvallrade i timmar. Hemskt trevligt.
Dagen innan nyår hade jag en dejt med Ellen och Jenny i Nacka Forum. Vi handlade nyårsklänning, fikade och kikade på mansskor.
Nyår 2010. Vi åt middag hemma hos mig och begav oss sedan till en hemmafest. En mycket fin afton med finaste personerna.
I Januari brunchade Emma, Anna, Ellen och jag hemma hos mig. Vi planerade inför Berlin och spelade spel.
Philip, någon gång under vintern 2011.
I April begav sig Emma, Ellen, Lilly, Jenny och jag oss till Norrköping för att se en konsert med Håkan Hellström. En trevlig resa och middag, konserten var dock en besvikelse.
I April besökte jag Skåne. Min finaste kusin och jag prövade Landskronas nattliv.
I maj var vi alla hemma hos Lilly och Olof för en trevlig middag och sedan dans i staden. Hemskt fin kväll.
Philip någon afton i maj.
Vi firade Anna som fyllt 20 på en japansk restaurang.
Philip och Jag åt middag på söder. Därefter mötte vi upp lite vänner. Vi var några som dansade hela natten på en klubb i Liljeholmen.
Saras skiva. Tema; "vad jag var i mitt förra liv." Jenny och jag var ballerina. Emma och Ellen var män. Middagen innan på Dagobert var otroligt oklar, på ett bra sätt.
Brunch på Sirap i Maj med Johan, Ellen och Kim. Jag fullkomligt älskar att äta där.
Premiären på Sommar! Mycket folk och jättebra musik. Billigt vin och finaste vännerna. Verkligen en fin afton!
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0