IBLAND BORDE MAN FÅ TA EN DAG LEDIG.

Idag har jag frusit. Hade på mig tre tjocka koftor med det hjälpte inte, kölden fann mig ändå. Jag som annars brukar vara den som är varm.
Idag önskar jag att jag inte hade behövt gå upp ur den varma mjuka sängen i morse, och bara ligga där hela dagen, eller i alla fall halva. Någon dag ibland borde man bara få ta ledigt från livet och ligga kvar i sängen just så där länge man vill. Sedan spendera dagen med att baka bulla och lyssna på fin musik och sjunga med i texterna och även dansa några steg. Äta varma bullar och dricka kall mjölk. Promenera en stund för att sedan gå in och titta på väldans trevliga filmer. Idag önskar jag att jag hade fått ligga kvar i sängen just så länge jag önskar.
S.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, gillar eran blogg. Måste hinna kommentera det innan chansen försvinner. Vacker öppen fragil och lugnande. Jättefint tjejer. <3 (Läs denna! http://morninghollow.blogg.se/)

2010-10-07 @ 21:42:14
URL: http://thetalkingwhale.wordpress.com
Postat av: Ellen

morninghollow är fin fin

2010-10-08 @ 17:43:54
Postat av: Jessica

Först vill jag säga hur mycket jag gillar er blogg! ni skriver så fint och ärligt!

och tusen tack för de värmande orden! Du är bäst sanna!

Och jag saknar dig som bara den, fy vad jag längtar tills jag kommer upp!!

<3<3

2010-10-09 @ 14:54:59
URL: http://sidenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0