EN DAM.

Igår när jag bytte om eftet ett träningspass på Friskis, var det en dam som klädde om brevid mig. Plötsligt sa hon att pälskappan min var så väldans söt. Hon frågade var den kom ifrån (jag som blivit uppskrämd av mormor trodde först hon var en djursktivist som planerade att hoppa på mig och spruta ner mig med färg) och jag svarade nervöst att den är ärvd från min gammelmormor. Damen sa en gång till hur fin hon tyckte den var och jag tackade och kännde mig plötsligt lite lyckligare. Sen var jag en smula gladare resten av dagen, vilket jag har damen att tacka för. Tänk att en komplimang från en främling kan få upp humöret så mycket. En sådan dam ska jag också bli när jag blir gammal. S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0