JAG BEHÖVER DIG MER ÄN JAG ÄLSKAR DIG OCH JAG ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MYCKET.

"Det är det som gör mig rädd, att det ibland börjar bubbla ur mig när jag pratar med dig. Jag säger sånt som jag tänkt skulle vara hemligt."
"som vad då?"
" Det med mitt hål i tanden till exempel. Till andra säger jag att jag aldrig haft ett hål, för jag tycker inte att det pyttelilla räknas. Men när du frågar så måste jag svara precis som det är och då märker jag att jag nästan glömt bort saningen. För jag har sagt något annat så många gånger."
" Är inte det bra då?"
"Du kan ju fråga om vad som helst. Jag är inte säker på att jag vill berätta sanningen om allt."

Från boken Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket av Gunnar Ardelius.

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0