KAN DET VARA ROLIGT ATT DUSCHA?

Blev precis klar med det sista som skulle göras inför morgondagen på jobbet. Känns skönt att färdigställt något. Nu bakar jag kokostoppar och skriver på min hemtenta i politisk teori. Jag tycker hemtentan är intressant och underhållande, nästan lite rolig att skriva. Jag undrar om jag dragits in i universitetsvärlden nu, och därför uppskattar böckernas sällskap. För visst vet jag att det finns otroligt mycket mer trevligt att göra än att skriva en tenta, men jag mår inte dåligt av den. jag sitter inte här i köket med kaffekoppen i handen och vill spy. Borde jag inte ha lite ångest i alla fall. Eller? Kanske har mina krav på underhållning sänkts så mycket efter alla de kvällar och helger som spenderats med litteratur, föreläsningar, seminarium och kallprat med kurskamrater som jag inte har någonting gemensamt med, att jag numera faktiskt tycker att något så vardagligt som att ta en dusch(!) är hysteriskt roligt.
S.

Kommentarer
Postat av: Muttan.

Duschen finns alltid där för dig, kom ihåg det vännen. :) /Muttan

2011-02-19 @ 14:17:47
Postat av: Muttan.

..nu hoppas jag att vi tänker på samma sak, annars blire pinsamt. /Muttan

2011-02-19 @ 14:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0