MÄRKLIGT.

Vad hände i morse? Jag som alltid går i klänning eller kjol har nu fått på mig ett bar byxor. Okey, det är inte "värsta grejen", men jag känner mig ful i byxor och bär det därför extremt sällan. Jag som ALLTID har håret uppsatt, oftast i en knut mitt på huvudet, har idag låtit mitt blonda hår hänga ner på mina axlar (fast jag är helt övertygad om att det bara är en tidsfråga innan det åker upp i en bulle igen). Jag har också skor med klackar istället för mina kjängor, samt en väska istället för den gamla tygpåsen jag så flitigt släpar runt. Vad hände i morse undrar jag nu när jag sitter på tunnelbanan. Är det en form av "mini makeover" jag försöket mig på? Eller blir det såhär tankegångarna går efter att besök på vårdcentralen blivit en given veckorutin? Hoppas denna märkliga kostym kommer hjälpa mig idag, för väldans vad jag behöver lite tur för att hinna med allt som ska utföras innan aftonen anländer. S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0