SPRINGTIME IS OUR TIME.

Jag gillar att det har blivit vår på riktigt. Att det börjar samlas allt fler fräknar på min näsa, att det är varmare och ljusare längre. Allt fler par har hittat ut på gatorna, kyssandes i gathörnen, gåendes hand i hand på gatorna. Ju varmare det blir destor mer verkar våra hjärtan tinna upp och bli mer mottagliga för kärlek. Det är fint det. Våren och sommaren verkar vara tiden för kärlek, vi blir gladare av värmen och ljuset och ser på varann med nya ögon. Vi är inte djupfrysta och endast vill ligga nedbäddade i våra sängar och se på film. Nu nu nu måste kärleken besöka alla som inte har någon att hålla hårt i sin hand. Älskar att det var en unge på mitt jobb som gick runt och sjöng på Markus Krunegård låtar igår, då blev jag varm i hjärtat.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0